Faceți căutări pe acest blog

joi, 14 iulie 2011

Camp cu maci sau gradina cu ingeri?

"Am inceput sa numar,unu,doi,trei...nu stiu daca am ajuns pana la zece;nici macar nu stiu cat timp a trecut.Mi-era atat de bine...era atat de frumos acel camp verde;mergeam linistita si vantul imi mangaia parul.Nu mai simteam teama,doar o liniste ireala pusese stapanire pe mine.Am inceput sa urc dealul din fata mea,incet-incet.M-am oprit si am privit in jurul meu,eram doar eu si mirosul ierbii;mi-am reluat urcusul,de aceasta data hotarata sa ajung in varf,unde,vazusem cateva flori rosii pe care as fi vrut sa le strang intr-un buchet.Una,doua,trei...le priveam mirata.Erau maci,iar macii nu imi plac.Cineva ma striga usor,apoi din ce in ce mai insistent.Am inceput sa cobor,dar aerul devenea din ce in ce mai apasator,mirosea a medicamente.Mi-era sete."Am deschis ochi:eram pe masa de operatie,inconjurata de doctori si asistente.De atunci au trecut unsprezece ani, nici macar acum nu stiu cu exactitate ce s-a intamplat,dar aceasta experienta a generat alte evenimente in viata mea.Cert este ca doctorul nu a vrut sa ma mai vada(si nici nu ne-am mai vazut de atunci)dar si acum, cand inchid ochii,nici gandurile nu mai sunt ale mele si ma cuprinde o stare de liniste ireala ce miroase a iarba verde...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postare prezentată

Tată a înflorit gutuiul

Tată a înflorit gutuiul Tată, a înflorit gutuiul ce l-ai sădit cu mâna ta, Iarba a crescut în curte și n-are cine o tăia, Odăile, încreme...

traduceti acest blog

Wikipedia

Rezultatele căutării