Faceți căutări pe acest blog

luni, 24 iunie 2013

Liane de gânduri


Mă pierd printre gânduri
în nevoia de a-mi şti viitorul
cu poartă către noi dimensiuni!
Îmi întind liane de gânduri
să-mi eliberez
fluviul sălbatic de vise
într-un joc de şah
ce ţine din primăvară
până-n iarna vieţii!
Mă trezesc din visare
cu mâna întinsă spre viitor
căutând poarta deschisă
spre ziua de mâine!

( Liane de gânduri - Rodica Dumitriu )

Un comentariu:

  1. Rezervoarele ( butoaiele) sunt produse in fabrica noastra din com. Jilava, jud. Ilfov, executate din poliester armat cu fibra de sticla alimentara si au suporti de sustinere pentru asezare orizontala si gura de acces prevazuta cu gaura de fierbere.sunt foarte usor de spalat si nu au nevoie de intretinere anuala. sunt avizate sanitar pentru lichide alimentare de Larex cu aviz seria F nr 005384, si agrementate conform legea 10/1995 cu Agrement Tehnic nr. 003-05/187 -2013
    http://www.poli-tan.ro
    Fose septice

    Bazine –
    Rezervoare


    Ghivece


    RăspundețiȘtergere

Postare prezentată

Tată a înflorit gutuiul

Tată a înflorit gutuiul Tată, a înflorit gutuiul ce l-ai sădit cu mâna ta, Iarba a crescut în curte și n-are cine o tăia, Odăile, încreme...

traduceti acest blog

Wikipedia

Rezultatele căutării