Faceți căutări pe acest blog

joi, 20 august 2015

Mă topesc în uitare



M-am topit într-o lacrimă
      Ce lovea cadențat
            În ritmul ploii
                  La geamul tău
   
Dar tu... ești ispititor de tăcut...



M-am topit într-o rază
      Străverziu de domoală
           Să-ți luminez
                 Tăcută în noapte

Dar tu...zâmbești în întuneric...



Nu-mi mai auzi dorul
      Nu îmi mai simți lipsa
           Locul meu de lângă tine-i
                Ocupat

Și... mă topesc în uitare...




( Mara Enache - Mă topesc în uitare )

2 comentarii:

  1. An nou fericit,cu bucurii sanatate si magnifice realizari.
    Iubirea si succesul,sa-ti insoteasca pasii destinului.
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Ryanna,
    Stiu ca a trecut mult timp de cand nu am mai intrat pe blog, motivele le-am explicat intr-un comentariu la una din postarile tale.Mai mult ce pot spune...in aceasta perioada nu am fost o persoana comunicativa dar dupa ce ti-am citit postarea am hotarat sa ma intorc la blogul meu parasit si sa incerc,cumva,sa-l readuc la viata.Asa cum spuneam,esti o persoana deosebita si te respect.Sarbatorile au trecut si vor mai trece...dar eu iti doresc,in fiecare zi...SANATATE.
    Cu drag,
    Mara.

    RăspundețiȘtergere

Postare prezentată

Tată a înflorit gutuiul

Tată a înflorit gutuiul Tată, a înflorit gutuiul ce l-ai sădit cu mâna ta, Iarba a crescut în curte și n-are cine o tăia, Odăile, încreme...

traduceti acest blog

Wikipedia

Rezultatele căutării