Faceți căutări pe acest blog

joi, 20 august 2015

Mă topesc în uitare



M-am topit într-o lacrimă
      Ce lovea cadențat
            În ritmul ploii
                  La geamul tău
   
Dar tu... ești ispititor de tăcut...



M-am topit într-o rază
      Străverziu de domoală
           Să-ți luminez
                 Tăcută în noapte

Dar tu...zâmbești în întuneric...



Nu-mi mai auzi dorul
      Nu îmi mai simți lipsa
           Locul meu de lângă tine-i
                Ocupat

Și... mă topesc în uitare...




( Mara Enache - Mă topesc în uitare )

2 comentarii:

Ryanna Pop spunea...

An nou fericit,cu bucurii sanatate si magnifice realizari.
Iubirea si succesul,sa-ti insoteasca pasii destinului.
La multi ani!

Mara Enache spunea...

Draga Ryanna,
Stiu ca a trecut mult timp de cand nu am mai intrat pe blog, motivele le-am explicat intr-un comentariu la una din postarile tale.Mai mult ce pot spune...in aceasta perioada nu am fost o persoana comunicativa dar dupa ce ti-am citit postarea am hotarat sa ma intorc la blogul meu parasit si sa incerc,cumva,sa-l readuc la viata.Asa cum spuneam,esti o persoana deosebita si te respect.Sarbatorile au trecut si vor mai trece...dar eu iti doresc,in fiecare zi...SANATATE.
Cu drag,
Mara.

Gadget

Acest conținut nu este disponibil încă prin conexiuni criptate.

Wikipedia

Rezultatele căutării