Faceți căutări pe acest blog

joi, 15 martie 2012

Trecea un om pe drum.....(.Elena Farago)

 


Trecea un om pe drum aseara,
Trecea cantand incet pe drum,
Stiu eu?Poate canta sa-i para 
Drumul mai scurt,-ori poate cum
Era asa frumos aseara,
Poate canta ca sa nu-l doara
Ca-i singur numai el pe drum-?

Trecea, si eu eram la poarta
Si si-a vazut de drumul lui,
Dar ce mi-o fi venit deodata
De am oftat,n-oi sti sa spui.
Si nu-mi venea sa plec din poarta,
Si parca un dor de viata toata
M-a prins privind pe urma lui...

Asa ne-o fi la fiecare,
Ca stam in poarta,si nu stim
Pe calator macar de-l doare
Ceva,si de ne pomenim
Oftand,pesemne fiecare
Ne-om fi simtit departe tare
De-un drum pe care-am vrea sa fim.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postare prezentată

Tată a înflorit gutuiul

Tată a înflorit gutuiul Tată, a înflorit gutuiul ce l-ai sădit cu mâna ta, Iarba a crescut în curte și n-are cine o tăia, Odăile, încreme...

traduceti acest blog

Wikipedia

Rezultatele căutării