Faceți căutări pe acest blog

joi, 15 februarie 2018

Ninge peste noi




Privesc amar cum sufletul îmi moare
Înghețat în ierni de așteptare,
Flori de gheață zâmbesc de la fereastră,
A mai căzut un fulg peste iubire noastră.


Ne-am împărțit iubirea în parcele
Și fericirea am legat-o cu atele,
Fără să știm, cândva am frânt un zbor,
Iar astăzi zburăm cu aripi de dor.


Am inima-nvelită în frunze de pelin,
Ninge peste noi cu ani ce nu mai vin,
Peste iubirea noastră zăpada se așterne,
Noi n-am știut iubite, că iernile-s eterne...



( Mara Enache - Ninge peste noi )







script async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js">

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postare prezentată

Tată a înflorit gutuiul

Tată a înflorit gutuiul Tată, a înflorit gutuiul ce l-ai sădit cu mâna ta, Iarba a crescut în curte și n-are cine o tăia, Odăile, încreme...

traduceti acest blog

Wikipedia

Rezultatele căutării