Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 11 februarie 2015

Mi-e frig fãrã de tine



O navã în derivã plutind spre...nu se ştie,
De gheatã am rãmas şi-n luna lui Cuptor
Nimic nu mã-ncãlzeşte,nici toamna aurie,
Mi-e frig fãrã de tine şi mi-e atât de dor...


Cã mi-a rãmas în suflet o primãvarã care
Trecutã peste mine cu zâmbetul duios,
Cu grijã, a sãdit iubiri nemuritoare
Atunci, la început de martie ploios...


Universul meu se strânge ca o minge
Cu tristete-mi prind inima-n palma micã,
Luna mã priveşte c-un chip pãtat de sânge
Fãrã tine-acum mi-e frig ...şi-atât de fricã !


(Mara Enache - Mi-e frig fãrã de tine )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postare prezentată

Tată a înflorit gutuiul

Tată a înflorit gutuiul Tată, a înflorit gutuiul ce l-ai sădit cu mâna ta, Iarba a crescut în curte și n-are cine o tăia, Odăile, încreme...

traduceti acest blog

Wikipedia

Rezultatele căutării