Faceți căutări pe acest blog

vineri, 18 ianuarie 2013

Singuri impotriva tuturor

    Am incercat sa caut o cale de a privi si undeva dincolo de soare,dincolo de mine.De fapt,stii ce am descoperit...
    am aflat un univers aparte,o alta sfera in care ma priveam de departe doar pe mine.
    am incercat sa exclud restul pentru a ma afla asa cum sunt.
    sa nu mai fiu o straina pentru mine.
    la cativa kilometri de viata am alunecat deasupra unui tarm de unde vedeam tot si urat si frumos.
    apoi mai mult decat atat am vazut rasaritul si apusul...nasterea si moartea...
    nu stiu de ce dar intre aceste limite mi-a aparut in suflet un geniu,o figura cunoscuta de-o viata.
    ce a fost in capul meu nu stiu dar am hotarat sa ma dedic lui cu tot al meu
    indiferent de ce ar spune cei din jur
    acum contezi doar tu
    te iubesc asa cum pescarusii iubesc marea si scoicile cu tot cu frumusetea lor,cu tot cu mortaciunile lor
    te iubesc asa cum iubeste un detinut,care-si ispaseste pedeapsa de jumatate de viata,clipa cand in sfarsit e liber
    de fapt tu esti libertatea mea
    te iubesc asa cum un pustnic iubeste pacea si linistea
     desi ma tulbur cand sunt in prezenta ta,tot tu esti limpezimea mea si cerul meu senin
      tu ma aperi cand fulgerul e hotarat sa ma inunde cu blesteme
   te iubesc asa cum pestii iubesc oxigenul din ocean
    tu esti oceanul meu si aerul meu esti
    poate candva...geniul,libertatea,pacea,linistea,limpezimea,seninatatea,apararea,oceanul,aerul...imi vor parea lipsite de sens si voi aspira mai sus,poate ca va aparea ceva mai inalt,desi nu cred ca va fi asa...nu inteleg de ce ar mai avea nevoie un om...n-asputea sa aspir mai sus,pentru ca m-as putea lovi de cer...totul depinde de tine,pentru ca tu esti tatal meu,prietenul meu,partenerul meu,sufletul meu-ocupi trei camere din cele patrupe care le detine inima-si sangele care-mi cucereste venele esti
    te iubesc.


(Daniel Grosu-Calugarita)

   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postare prezentată

Tată a înflorit gutuiul

Tată a înflorit gutuiul Tată, a înflorit gutuiul ce l-ai sădit cu mâna ta, Iarba a crescut în curte și n-are cine o tăia, Odăile, încreme...

traduceti acest blog

Wikipedia

Rezultatele căutării